You are not alone

Another day has gone, I'm still all alone
又一天過去了,我依然孤獨一人
How could this be?
怎麼會是這樣?
You're not here with me
你竟不在我身邊
You never said good-bye, someone tell me why
你從未說再見,有人告訴我為什麼
Did you have to go and leave my world so cold?
你真的要離去,讓我的世界變冷?

*Everyday I sit and ask myself
每一天,我坐下來問自己
How did love slip away?
愛怎麼會溜走?
Something whispers in my ear and says
有聲音在我耳邊輕輕細語

That you are not alone
你並不孤單
I am here with you
我就在你身邊
Though you're far away
雖然你遠在天邊
I am here to stay
我會留在這兒

You are not alone
你並不孤單
I am here with you
我就在你身邊
Though we're far apart
雖然我倆已分開
You're always in my heart
但你永遠在我心中
You are not alone
你並不孤單
arrow
arrow
    全站熱搜

    冰凍夏日 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()